ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Saya sakit
Wednesday, July 18, 2012 • 1:15 AM • 0 comments
Assalamualaikum.Holla.Hai.Hye.Hi.dan Salam 1Malaysia :)
Sihat semua?Alhamdulillah. Syukurlaaa n_n so today I'm free. Yeaaah *goyang kaki* 
guess what? Yeen sakit.sakit.sakit sangat :') nak tahu lebih lagi...? 



Okey macam ini,Yeen dah lama sakit .... cuma tak nak bagi tahu je.... Semua orang tak tahu saya sakit.
Termasuklah parents and friends Yeen. Dan sekarang korang dah tahu. Ehek ... 
Saya ada penyakit tekanan darah rendah dan kekurangan darah dalam badan V.V sadis kan.
Masyaallah ! patutlah ittew selalu rasa sejuk kaki,tangan...kepala terasa pening... 
Dah lama Yeen tahan..dan sekarang dah terbongkar

Firstly,Yeen nak mintak maaf kat kawan-kawan semua. Sorry ! saya banyak menyusahkan korang ...
Cikgu pun, saya mintak maaf yee. Kesian cikgu.. cikgu sanggup berhenti mengajar sekejap demi saya
Yelaaah sapa tak panikkan bila 'anak' sakit? Right?  Guess what?
Yang paling berat hati ialah pabila nak bagitahu tentang ni kat mama .. Yeaaah susah sangat ~

Maklumlah...Mama ittew .. memang susah bila nak bagi tahu perkara sebenar.. 
I'm crying :( so badly... Entah mengapa ... *forget it*
Yang penting diaorang dah tahu kan ? Ya Allah ~ 
So, I just want to say.. Pray for me :') wish me goodluck.. Yeen mintak maaf jika ada terkasar ke hape
dengan korang semua *mana tahu kan* Kita ni memang tak terasa.. mana tahu yang diluar sana ada yang terasa .... Tak pasal-pasal pulak n_n hikhik ~


Saya tak keseorangan.. Allah ada.Family ada..Kawan ada. Korang pun ada .. right right right??  
So don't worry, Saya akan kekalkan senyum...ketawa...happy... okey ? :D
Thats all for today. Have a nice day. xoxo S E K I A N ... 



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • Alhamdulillah
  • Saya...
  • Fine.
  • Makcik...
  • Holililiday
  • Saya nak awak tahu
  • Contest Blogger & Forum CariCyber.com
  • Saya masih ingat
  • Heyya !
  • My birthday =')