ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Saya masih ingat
Tuesday, May 15, 2012 • 1:05 AM • 0 comments
Assalamualaikum , Hello , Selamat Petang =) semua . apa khabar ? sihat semua ? Alhamduillah ~
jom storey , //Yeen ada kerjo nak kena buat ni haaaa . 
okey , ingatan Yeen pada 2tahun lepas still I remember it :O 
memang dahsyat , ! satu persatu Yeen ingat //it secret leee . HAHA joke 

well , ini tentang seorang budak lelaki . o-o-o-p-ssssss ! *terlebih sudaaah*
time tuh Yeen darjah 5 *budak* ^^ agak nerd disitu . pada 16/5 jugaklah Hari Guru an an ?
so semua pelajar nak kasik hadiah kat cikgu an an ? fuuh tetibe je sorang mamat ni  //aka// my senior 
''nah , ambillah . untuk awak :)'' -mamat tuh-
alamak ?! Aku bermimpi kah ni ? aikkk , biyak betoi kauu . 
''seriously ? awak bagi bunga ini untuk saya ?''
''Yes , khas untuk awak ^^'' 

sememangnya , dia ikhlas kasik bunga tuh untuk Yeen ~ Alahai ingatkan gurau je mamat nih .
rupanya betoi haaaa . ye laaa kan time tuh Hari Guru . bukannnya hari kekasih /haram! :>
tapikan , Yeen tak ingat muka dia . sebab time tuh terlalu MALU laaa katakan ... Hahiho
dah la budak-budak lain pun menyaksikan 'show' tuuu . alahai ~ malu lagi . 
bytheway Yeen tak sempat nak ucapkan terimakasih to him . 
mungkin dia malu kot . HAHAKKKSSS ~ *laju gila dia lari* 

awak , thanks kasik bunga untuk ittew walaupun kita masih budak . Hohoissss . 
ittew terharu . :> sebab ittew masih mentah dan nerd sangat . 
Insyaallah , kita akan bertemu kembali . saya nak sangat jumpa awak . 
nak ucapkan terimakasih kepada awak . saya bukannya anggap tuh memang sukakan saya .
maybe awak taktahu nak bagi kat sapa . tengok-tengok bagi kat saya . //maybe ? :D


 so that's all for today . Selamat membaca . Have a nice day :)


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • Heyya !
  • My birthday =')
  • Sincerely From My heart
  • walk with family
  • Pabila ia tiba
  • This is my part time
  • P.S iloveyou
  • kekasih yang tak dianggap
  • Happy Birthday SN !
  • hanya sekali