ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
hanya sekali
Saturday, March 24, 2012 • 2:32 AM • 0 comments
Assalamualaikum sayangs semua :') . apa khabar ? lama jugak tak update . 
well , busy sikit sekarang ni . sibuk dengan koir and blablabla . HAHAHA 
okey . hari ini Yeen nak storey morrey tentang dia . boley kans ? 



Antara Yeen dengan dia , sudah tidak seperti dulu . tapi kami still ada hubungan ''kawan'' jerk . 
kikiki :') sodih jugak tapi Yeen tahu mungkin dia perlu masa untuk pikir2 kan ?
''maafkan mi ,mi tak pandai nak jada hati Yeen selama ni. Yeen selalu sakit hati kan ? Mi perlu masa '' 
heyya bro ! I know . I understand okey so takpelah if you need time . lagipuns awak tak buat pape puns.
yang lepas tuh lepas lah . jangan dikenang . HAHAHA
so, jangan risau okey ? Yeen tak pernah benci/lupakan Mi . so only you ~
sebab hati Yeen ada satu je . bila Yeen suka/jatuh cinta kat someone , 
sampai bila-bila lah hati Yeen untuk si dia. -It you-

''tapi kita kawan okey ? jangan gaduh2/bermasam muka'' it okay ! it alright >< hewhew 
sekarang kita kawan :) dan Yeen takkan sedih seperti mana Mi bagi tahu Yeen .
''jangan sedih ! jangan nangis ! Senyum taw ! ^^'' 
OKEY ! insyaallah , Yeen boley ! 
so thats it . -The end- klah takley storey panjang2 nanti termuntah pulak si TUT ! kuakua ~
/Bye/ Assalamualaikum 


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • Imishyou
  • awak berubah
  • Jelly dengan awak
  • Dia milik saya
  • #No caption
  • Stress + Memalukan + Meletihkan
  • Ajok Gi Tutti ?
  • Alomak ! Ditag !
  • Tergatal xD
  • 1st GA by Ratu & Queen :O