ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Imishyou
Tuesday, March 13, 2012 • 8:48 PM • 0 comments
Heyya guys . Assalamualaikum :) dear sayangs , 
you all nak dengaq cerita ndak ? okey Jom . 

werh korang , aku rindu kau semua . tak kira laki kor perempuan . yang penting aku rindu kau semua .
sumpah! sebak dada aku okey time tengok gambaq korang . Ya Allah , dah besaq belaka . 
santek/comel/lawa/gojes/handsome/kacak noh . tergoda puns ada ~ HEHEE 

dulu,muka korang semua NERD =) tapi bijak okey . korang agak menyakitkan hati /kadang2/
tapi best jerk . korang spotinggggggg gila bhaiii !walaupuns byk jugak lha korang sakitkan hati aku ,
ELELEELLE , bagi aku itu semua hanya gurauan kut . Yelah dalam persahabatan ada suka duka . right ?
aku tak taw , kenapa sekarang masing-masing sombong . buat2 tak kenai aku pulak . aduyaii ~
korang , kalau memang lah sehina itu aku kau pandang aku buat masa sekarang . 
sampaikan depan mata kau je kut tak teguq . aku ingat itu!sampai ajal  menjemput aku (':

please lah , jangan asyik pikiq pasai kejayaan jerk werh . kawan lama-lama jangan dilupakan .
aku bukan teguq sorang dua jerk , tapi untuk semua orang aku teguq . >< ingat pesan aku tuh .
kawan biarla ramai . tak kira bangsa/agama , pandai/bodoh sekalipuns . 
asalkan ada yang boley meminjamkan hati untuk bersuka dan duka sampai mati .

aku puns ada jugak sombong ngan korang . tapi aku mintak maaf lha yerh . mungkin aku tak cam sgt .
yelah masing-masing dah santek/handsome . HIHI ~ sorry okey ? Insyaallah .
dengan izinNya akan kita diketemui sekali lagi . 
#Bahasa campur-campur xD
ILOVEYOUGUYS ^o^ 


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • awak berubah
  • Jelly dengan awak
  • Dia milik saya
  • #No caption
  • Stress + Memalukan + Meletihkan
  • Ajok Gi Tutti ?
  • Alomak ! Ditag !
  • Tergatal xD
  • 1st GA by Ratu & Queen :O
  • The new one ?