ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Sincerely From My heart
Tuesday, May 8, 2012 • 6:02 AM • 0 comments
Assalamualaikum , Heyya night everybeldi =') . //yes ! I do . I miss you guys . 
well , but today I want to share my storey about my heart to Him
awak , Yeen sayang awak . sayang awak lagi lagi lagi lagi . . awak tahu tak ? 
saya sanggup tunggu awak anto text setiap malam , sebab kebiasaannya awak selalu anto text 'SelamatMalam' . terasa bahagia disitu . muhoho ~ tapi itu dulu kan awak ? 
sekarang Celcom pulak yang ambil alih . ala , sedihnya . Ya Allah . Hanya kau yang tahu . 

mungkin , awak dah lupakan saya walaupun kita 'berkawan' . tapi saya tak pernah anggap awak 
kawan saya , ssssseeebaaaliiikknya macam dulu ^^ . //perasaan betoi . 
saya akan senyum sepertimana awak bagitahu kat saya . 
''Yeen , jangan menangis taw , senyum selalu :) . '' 
okey , I will smile . Ya Allah ~ air mata saya tak pernah berhenti mengalir //dalam diam 

'And day passes , we meet again . Then we separate and then we meet again .
It's so good , I just laugh for no reason . Can you see me like this , oh baby ? :') 
I'm so thankful for you , my superman . For me you are so handsome . '

Thanks again awak , berpisah bukan bermakna kita dah tak ingat sesama sendiri . 
biarlah awak hidup tanpa saya . sepertimana awak nak sekarang , kan ?
saya tahu , awak masih sayang saya . cuma awak . . . Hikhok ~ sedihnya . 

awak tahu tak ? 'In my eyes , I only see you . My each and every day is so happy . Just like what you want .
awak nak saya happy kan ? :') yes , saya happy dengan lovely Family , My bestie
I hope days like this will never end . sebab itu janji saya pada awak . 
bialah orang kata saya ape , sebab saya tak kisah . Allah selalu ada sisi saya . selalu tolong saya .
 orang tua-tua selalu cakap 'Jika jodoh , takkan kemana' //Yeaaaaah , I know .

dan jika kita ada jodoh , saya harap kita akan bertemu kembali nanti :') Insyaallah .
biarlah Allah yang tentukan . kerana Allah MAHA Esa . 
so setakat ini sahaja , Yeen boley share with you guys . //sebak didada . 
Doakan Yeen ye , agar Yeen boley menempuhi segala dugaan dan cabaran ini . Amin ~
Iloveyou , guys :) -Sincerely Me- Assalamualaikum .


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • walk with family
  • Pabila ia tiba
  • This is my part time
  • P.S iloveyou
  • kekasih yang tak dianggap
  • Happy Birthday SN !
  • hanya sekali
  • Imishyou
  • awak berubah
  • Jelly dengan awak