ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Makcik...
Sunday, June 3, 2012 • 6:34 AM • 0 comments
Assalamualaikum , Heyya , Hallo , Salam Sejahtera :)
rindukan Yeen ? Ohhmaiigad terimakasih ~ *perasaan*
okey , 'Makcik'? apesal ? haaaaa so dengaq dan baca betoi betoi okey . 


Hari tuu eh tak dah lama tapi tak ingatlah . Whatever laaa . senang cerita Once a upon A time ...
Haritu Ayeen pergi outing with my friends . time tuh sesak gila kat Mall . 
Then tiba-tiba sorang Makcik ni terlanggar bahu dgn Yeen . Barang dia pun terjatuh kat lantai . 
:O Oh ! ape lagi tolong laaa kan . takkan nak tengok je *takbaik!* haha 
lepas kutip barang-barang dia , then dia cakap 'Terima Kasih nak ' :)
'Oh , sama-sama Makcik :)'
'Haih,kalaulah Makcik dapat anak/menantu mcm awak ni . Masyaallah~' 

ternganga mulut haaaah .__. biaq betoi makcik ni ~ Haaaks mimpi ke ni ? tak jugak . realiti . 
*taktipu* ini bukan cerita yang direka //^^V
Ya Allah , saya bersyukur ada orang yang memuji saya dgn pujian yg baik .
tapi yang pasal 'menantu' ambeee takley BLAH . Ohmaaaigaww . 
Yeen ? menantu ? ape ni ? -__- haih sabo jela .

habis nak wat cmne lagi kan , Allah yang rancang semuanya . Ambee terima aja 
*banggasikit* still ada makcik nak buat jadi menantu . oih ~
bukan senang woook nak jadi menantu orang k . :) hahaha //Joke
so that's all . Ingat , bagi pasangan bahagia tuh , pandai-pandailah ambik hati si mertua yeee . 
kekeke , okaylah Assalamualaikum ^O^



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • Holililiday
  • Saya nak awak tahu
  • Contest Blogger & Forum CariCyber.com
  • Saya masih ingat
  • Heyya !
  • My birthday =')
  • Sincerely From My heart
  • walk with family
  • Pabila ia tiba
  • This is my part time