ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Saya nak awak tahu
Saturday, May 19, 2012 • 6:46 AM • 0 comments
Assalamualaikum :) . Salam sejahtera buat anda semua . apa khabar ? sihat ? Alhamdulillah ~
well , hari ini Yeen nak cakap tentang my new crush boleh ? ^^ HIHI 
Bukan ape , tak lama lagi dia mungkin akan balik ke tempat asal dia *kot* entah . I terstalk dia tadi .
muahaha //gedik kan ? whatever , peduli hapa Yeen . 




Okey , awak . yes wahai Mr A . saya dah lama tengok awak . time tuh Papa sy kenalkan kat kiteorang .
yang awak ini anak kawan papa saya . Kakak saya bagi gelaran untuk awak 'Mamat Korea' sebab
awak ni macam 'lelaki Korea' HAHA 
kakak saya selalu je 'ngumpat' pasal awak . Time tuh jugak hati saya dah berubah . 
selalunya saya akan perhatikan awak then cakap dalam hati saya 'dia biasa je'
lama-lama tuh . dah jadi 'luar biasa lah !' :') kelakar an an ?
tu lhaaa , kan dah kene kat diri sendiri . time tuh jugak laaa saya dah mula sukakan awak .
alahai , umur awak dengan saya bezanya 3tahun . ALAHAI ~ //normal ?

tapi , lama kelamaan saya dah jadi gila tentang awak .
hari-hari saya tanya dalam hati saya . awak tgh buat apa ? dah mkn ? 
kadang-kadang bila sy fikirkan balik . sedih jugak rasanya . yelah ~ 
saya budak . awak dah macam abang saya :') 
boleh ke saya nak menyukai awak ? boleh ke saya nak dekati awak ? 
saya ini cuma insan biasa , tak berupa , tak kaya , takdelah pandai sgt . //bersyukur .
saya selalu cerita tentang awak dekat kawan sy , semua cakap yang awak 'handsome'

awak lain , dari segi cara awak , penampilan awak , gaya awak .. lain sgt  .
sedih sgt bila fikirkan tentang tuh .yelaaah kan . . kekeke
bila pejam celik pejam celik , sekejap je . x'D haha . taklama dah awak akan pergi .
so adakah ada peluang untuk saya ?
please , Ya Allah ~ saya bukan nak perasan . Tapi boleh ke ? 
bila cakapkan tentang awak , air mata ni memang gatal nak turun , tapi saya tahan je ~
taknak ahh , nanti tak macho pulak .

tapi , yang pentingnya adalah . saya nak sangat awak tahu tentang perasaan saya . 
Saya suka sangat dekat awak . saya anggap awak macam abang saya sendiri :')
saya suka awak bukan dari segi rupa awak , kekayaan atau apa . cuma hati saya kata awak baik .
hati saya ikhlas sangat . awak , bila saya dah jatuh hati kat seseorang tuh memang susah nak lupakan .
macam si Mr chinese tu dulu . susah sgt nak terima hakikat . tapi dengan IzinNya . saya dapat lupakannya 
slow-slow . 

'give me a chance to love you' boleh ka ? HAHA
Saya tahu awak manalah sudi nak terima luahan hati ini kan ?
saya tahu , saya tahu sgt . cuma sy je yang buat tak tahu . 
yelah ~ Bunga bukan sekuntum beb . ^^ HAHA
apepon saya nak mintak maaf sebab saya terstalk awak . 
secara tidak sengaja saya add awak . time tuh rasa nak mati je . 
jantung saya berdegup kencang , tangan menggigil . muka dah perluh . 
awak , saya tak pernah alami seperti ini . rasa macam bodoh jugak . issssshhh ~ gedik sgt . 

bila saya jumpa awak dekat sekolah , Ya Allah . Hanya Kau yang tahu ~ 
saya rasa nak pengsan , nak mati terus pun ada . berdebarnya ~
Hehiho , alahai sedihnya , touching gilaaaa .
saya tahu , pada suatu masa nanti awak akan baca entry ini . saya tahu . tentu ! insyaallah :')
saya taknak beri harapan yang tinggi untuk awak . asalkan awak tahu tentang perasaan saya terhadap awak.
saya taknak dianggap terlalu 'obses' dengan awak , saya tidak segila itu :I HAHA 
kakak saya ada tanya saya 'awok still nak lagi kat dia ?' . ''Yes'' . dengan selamba badak ~

walaupun awak ni , agak menyakitkan hati dan agak lucu . bagi saya itu adalah kecomelan awak :O
alahai , kau  ni Yeen ! merepek jeeee . heeeemm . 
saya tak kisah kalau awak nak reject saya pun , sebab memang patut awak reject
sebab saya bukan style awak :") . dan itu hak awak .
but don't hate me if I Like you and I love you . 


so , setakat ini saja untuk hari ini .
Wahai Mr A , harap awak baca dan tahu tentang perasaan saya . ;')
Dengan Nama ALLAH yang MAHA Suci dan MAHA Agung .
Saya suka awak . //sincerely ME -Ayeen-
Assalamualaikum .


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • Contest Blogger & Forum CariCyber.com
  • Saya masih ingat
  • Heyya !
  • My birthday =')
  • Sincerely From My heart
  • walk with family
  • Pabila ia tiba
  • This is my part time
  • P.S iloveyou
  • kekasih yang tak dianggap