ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Fine.
Wednesday, July 4, 2012 • 3:46 AM • 0 comments
Assalamualaikum :) buenas noches ~ Holla ~
hari ni Yeen nak habaq tentang perasaan Yeen sebelum terlambat.
Yes ! I admit it. I like you. So much. and a lot . a lot.. *lap air mata* ececee~



Dear ninja belon,Dear my crush,Dear Aff :') ....
you know what ? When the first time I saw you, honestly....you're so different person
Awak.. saya tahu awak senior saya. Tapi bagi saya umur tetap umur. Tiada apa-apa ~
Tak silap saya, first time saya tengok awak...kat bus stop :) 
mula-mula,hati saya cakap 'biasa je' tapi lama-lama 'luar biasa' ....
EH? hemhem .. rupanya saya dah jatuh hati kat awak *ohoi* *sila batuk*

Then,saya hanya boleh pendamkan saja perasaan ini ... tanpa pengetahuan sesiapa pun...
Last-last, kakak dah 'gotcha' yang saya suka awak... -_____- haih ~
saya tertanya-tanya 
''patutkah saya confess kat awak ?''
''patutkah saya pendamkan saja ?''
''atau biarkan saja ?'' 
Oh , I wish that you know about my feeling to you 


Do you know my mind?
Are you pretending like you don’t know?
Pretending like you can’t overcome it
Can’t you just accept my heart ?

Bagi saya,awak handsome,comel,tinggi and so on laaaaa n_n 
Oh awak buat saya tergoda digoda ... hai hai hai and hai ...
bila saya nampak awak ''Alamak ! dia dia dia ! Ya Allah '' :')
heyyyyy, tapi saya taknak tunjuk... nantikan ada yang meluat ..
Perasaan saya terhadap awak hanya Allah, kawan dan kakak saya je tahu

Tapi sebelum awak pergi *EH* I meant yelah awak kan nak SPM ... 
Saya taknak lah ganggu fikiran awak nanti ... 
and awak mungkin akan pindah kan ? *terbaca tweet awak* sorry V.V
Okey ... Saya suka awak.. suka sangat sangat ~~ 
This is love first sight .. Saya terus jatuh hati kat awak 

But... Please open up your mind
I’ve been tired of waiting 
Pleaseeee , know it 

AHHHHHH !!! x.x okey saya dah luah kesemuanya :) 
dan saya hanya tunggu tunggu dan tunggu .. 
Insyaallah,suatu hari nanti awak akan tahu jugak...kan ?
so Igottogo ~~ muahahaaaa Bye . Salam xx


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • Makcik...
  • Holililiday
  • Saya nak awak tahu
  • Contest Blogger & Forum CariCyber.com
  • Saya masih ingat
  • Heyya !
  • My birthday =')
  • Sincerely From My heart
  • walk with family
  • Pabila ia tiba