ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Okay.Fine.
Thursday, August 9, 2012 • 11:37 PM • 0 comments
Hey. Assalamualaikum. Holla. Good evening :) 
*hulur bunga* maaf la, lama tinggal benda ni. Yeen tak sempat nak update okay.
Bukan hari-hari mcm korang. *EH* :D hehehee
baiklah. ittew teruskan cerita ittew. 

''Awak, awak,awak,awak, saya tahu ... tak lama lagi awak SPM, tak lama lagi awak dah nak pindah.
Pergilah balik. balik ! balik ! saya tahu. Kat sini tak best.boring la hapa la kan? 
Haaaaa,pergi la ! pergi cepat.cepat. BLAH dari sini ! ._. 
*saya dah penat* penat menunggu. 
Mungkin betul cakap diorang. Awak mana suka orang mcm saya ni. 
'Takde taste' katanyeww x.x *GO DIE*
seriously, saya penat. penat sangat. dengan karenah awak,kelakuan awak,hati awak?
entah . itu lagi saya tak tahu. 

dah banyak kali saya cakap dengan diri sendiri bahawa saya nak GIVE UP untuk terus menyukai awak.
Dan ini kali ke-empat :'( Awak mana la tahu sebab kita tak pernah kenal apatah lagi nak bercakap.
kan ? kan ? kan ?
biarlah Allah sahaja yang tahu perasaan ini. 
Awak. 



Mata ini ingin selalu memandangmu….
Tapi tak ku teruskan…
Bimbang akan mencium bau zina….
Hati pula tak kuingini dikuasai oleh nafsu…
Lalu aku tinggalkan semuanya….
Tak ku zahirkan didepanmu….
Cukup hanya ALLAH saja yang tahu…
Ku tersenyum padamu bukan beerti ku ingin menggodamu….
Kerana aku takut ku kan terbakar dalam godaan itu…
Cukup sekadar ingin mengatakan ku senang dengan kehadiranmu….
Kadang2 seperti sebuah harapan dihulurkan…
Tapi aku tak terus melompat girang….
Kerna ku tak yakin apakah benar tiap apa yang dikatakan….
Bukan senyum tawa yang kurasakan tapi deraian airmata yang kutitipkan…
Bimbang dihati kian mengembang….
Gusar andai yang kuinginkan tak seperti yang kau bakal berikan….
Mampukah diri ini menelan segala kekecewaan?
Mungkin ya jika segalanya kerana TUHAN dan berlandaskan iman…
Tiap masa doa kurafakkan…
Moga DIA membuka pintu hatimu….
Biarpun aku tak pasti bukan untuk menerimaku…
Kerana cintaNYA aku mengenalimu…
Kerana kasihNYA aku mula mendekatimu…
Kerana agama yang ada padamu aku mula jatuh hati padamu…
Namun cinta yang didamba hanyalah cinta yang mendatangkan pahala….
Biar hati2 kita bersatu kerana ingin memiliki redhaNYA…
Biar hati2 kita bertaut kerana ingin berjuang demi agamaNYA…
Biar hati2 kita saling menyinta untuk menuju syurgaNYA…
Moga kata hati yang kurasakan ini bukanlah cinta yang akan mengheret kita kepada dosa dan kemurkaan ALLAH…
Biar kita sama2 mengubati kehausan jiwa kita dengan secangkir air cinta dari syurga…
Bukan menjemput air timah dari neraka…
Sesungguhnya aku memahami bukan mudah meraih cinta yang berbuah pahala…
Biar syahadat cintaku padamu ini terus bersemadi dihati


faham? tolonglah :') 
So thats all for today. Assalamualaikum. Bye. Adios . xoxo 


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • I'm back!
  • Welcome back, Ramadan !
  • Saya sakit
  • Alhamdulillah
  • Saya...
  • Fine.
  • Makcik...
  • Holililiday
  • Saya nak awak tahu
  • Contest Blogger & Forum CariCyber.com