ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Pakailha dengan hati yang ikhlas
Tuesday, September 13, 2011 • 2:38 AM • 0 comments




Assalamualaikum . Nih Yeen nak kongsi sedikit sebanyak lha eah .
Tentang ''TUDUNG'' yang kite pakai sekarang . well semua Kaum perempuan yang bertudung ,mesty nak 
kelihatan cantik kan ? wait ! just cantik tak jadi jugak kan ? D: 
see what I meant and read this quitely . HHHHAAA .
''Secantik mana pun pemakainya,cantik lagi jika cukup syaratnya.

Secantik mana pun shawl yang dipakai,cantik lagi jika tak nampak leher.
Secantik mana pun tudung waheeda atau wardina,cantik lagi jika labuhnya menutup dada.
Secantik mana pun tudung gaya ala-ala Hana Tajima,cantik lagi jika labuhnya menutup dada.
Secantik mana pun memakai tudung ala-ala mak datin,cantik lagi jika tertutup jambul.
Secantik mana pun memakai tudung berkain jersi bersama housingnya,cantik lagi jika tak tercekik dek terbentuk lehernya,atau berbonggol macam unta dah aku nengoknya.
Secantik mana pun memakai tudung bawal,cantik lagi jika tidak jarang sampai ternampak batang leher tu .
Secantik mana tudung labuh yang bulat...Cantik lagi kalau cantik akhlaknya.   ''

Sekarang baru korang faham kan maksud Yeen yang sebenar ? . xD
well , I'm Pretty sure . Perempuan diluar sana tak ambil kesah pon tentang TUDUNG yang dipakai olehnya. 
right ? Kenapa kite pakai tudung tuh just nak tunjuk kite nih ''MUSLIMAH'' bukan untuk mencukupkan syarat dalam islam ? Masuk akal kah semua ini wahai kaum perempuan yang dikasihi .

Huuuu , entah lha kan , sekarang perempuan atau manusia lain pun sama je . Dunia Diakir zaman .
begini lha .  sangat sangat pelik . 
Ingat kaum perempuan yang maha Lembut , kite kene jaga maruah hidup sebagai seorang makhluk yang lemah lembut . ayu . suci . bersopan santun . tertib !! . 

Ini bukan hanya kata kata di mulut ., tetapi kata kata dihati . Yeen just bagi peringatan sahaja . 
bukan CERAMAH ! okey ? 
Jadi pakai lha Tudung itu dengan Hati yang seikhlas ikhlas nya . ;')

Got to go now . See yah later semua . Iloveyou 


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • Famous ?
  • #Part 1
  • Saya Ikhlas ;')
  • Manusia yang angkuh .
  • Jujurlha denganku
  • Hina ? Ya Allah !
  • #Ilikeyou ♥ .xD
  • # lapar lapar lapar #
  • Kita dah nak puasa .
  • Derh * . 2 in 1 ?