ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Saya Ikhlas ;')
Saturday, August 27, 2011 • 10:55 PM • 0 comments

|Assalamualaikum , ape khabar ? sihat ? bagus alhamdulillah . ^^ .
Ya allah , cepatnya mase berlalu kan ? , esok 1 hari saje pagy kite Berpuasa .
macam tak percaya pulak kan ? . okey lha , Yeen nak bercerita tentang BERMAAFAN .
well , Cerita baru aje Yeen Lalui semalam .



Kawan baik Yeen sendiri .begini ceritanya semua .

Yeen ade antar Mecej kat kawan Yeen nirh .Yeen bagy taw .

''Hey , saya nak mintak maaf jika ade terkasar bahase , terlanjurkate kate . dan blabla ''
(tapayah lha panjang ye ) .

then , semalam ,dye baru balas mecej Yeen . dye kate ''SEKO MG ! ''
bagy yang paham , baguih yang takpaham ,buat buat paham .

Terkejut Yeen bace yang dye antar , Itu saje ? Ye ! itu saje yang dye balas .
Astanafirullahhalazim , Jijik sangat Yeen ini ? Benci sangat kat Yeen ?
kenapa teman ? susah sangat lah nak MAAFKAN Yeen ? SUSAH ! ?

Fine , kau takley maaf kan aku , tetapi NABI kite sendiri boley memaafkan umatnya taw .
kau ? nak maafkan aku pon susah .;')
Ya allah ,sedih Yeen bacenya ,

tertitis Air mate Yeen bace mecej .
Ya Allah , kau ampunkanlha ,diriku , Teman ku , Keluargaku Ya Allah .

betapa sanggupnya Kau buwat camni kan ?.aku ikhlas sangat nak mintak maaf dengan kau ,
tetapi kau , Balas dengan cmtuh aje . Tidak apelha ,aku terima aje .
kalau memang JIJIK dengan aku . Aku terima . ;')

Walauape pon yang terjadi , Sebenci ,seJijik sekalipon , aku terima Seadanya !
Terima kasih Teman .


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • Manusia yang angkuh .
  • Jujurlha denganku
  • Hina ? Ya Allah !
  • #Ilikeyou ♥ .xD
  • # lapar lapar lapar #
  • Kita dah nak puasa .
  • Derh * . 2 in 1 ?
  • TENG !TENG ! TENG ! TENG !, haiyaaakkkkk , busan t...
  • I wanna Try this
  • senyum ? bagus .