ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Jujurlha denganku
Thursday, August 18, 2011 • 9:59 AM • 0 comments

assalamualaikum semua , ? sihat ? alhamdulillah , Yeen ? baik aje . so macam biase arh .
Update tengah malam nirh , TAKBOLEY TIDUR ! . huahuahua . -.-
but , i have ''cepat cepat'' to start Our story okay dear ? Let go !,


well , back topic . Jujur ? yes , Yeen suke orang yang jujur pada dirinya sendiri .
\Y/ ? sebab , orang jujurlha yang bagus kat dunia nirh , if orang tuh BOHONG ,
korang bencikan ? marahkan ? Ilike I say laaa . Jujur .

This is About someone who not special ,but Forever To me .
My bestie ? Yes . He or She ? Need To know ? Takpayah lha yerh ? .
Just staright to The POINT .xD

Kadang kadang dye nirh  Jujur . Kadang kadang Bohong . ape nirh ?!
mane satu sifat kau babe ? ^^ Nak Jujur , Biar lha betul betul .if just nak ambik PERHATIAN .
baik tapayah kan ? .bikin susah aje . Yelha , orang tanye lain , dye jawab lain . -.- #cam taklame jep .
muahaha . rilex arh .KIDING ,

so babe , if kau bohong dengan aku sekali je ,tapelha , aku maafkan , but ..
kau dah banyak kali Bohong dengan aku , perghh !! sakit jiwa aku taw tak ?! .
well , being honest lha , cakap terus terang dengan aku , jangan kutuk kat belakang aku .
walaupun aku tak tahu ape yang kau  cakap dibelakang aku  tetapi .Tuhan yang tahu semuanya babe .

so being honest ? ;')
klha dear , Yeen dah ngatok nirh . kbaii .assalamualaikum .


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • Hina ? Ya Allah !
  • #Ilikeyou ♥ .xD
  • # lapar lapar lapar #
  • Kita dah nak puasa .
  • Derh * . 2 in 1 ?
  • TENG !TENG ! TENG ! TENG !, haiyaaakkkkk , busan t...
  • I wanna Try this
  • senyum ? bagus .
  • saya tak tahu nak buwat ape .
  • adakah ini yang patut saya terima dari awak ?