ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
saya tak tahu nak buwat ape .
Monday, July 18, 2011 • 6:18 AM • 0 comments
wink wink ** , ;] heyyou , amacam skarang ? sihat ? demam ? sakit ? makan ubat lar .
HAHA . (joking ) . , -.- . wait jap , sebelum tuh kan , korang nih, tengah buwat ape hah ?
takkan duk berF/A/S/S/E/B/O/O/K aje , mesti ade aktiviti lain kan ? alah ,yang rajin takpayah duk nyibuk .
anda sedang study kan ? . diam .! (joking) . ;DDDD

tetapi , yeens busan tahap babun derh * . tak taw nak buwat ape skarang nih , nak chat ,perghh serabut * .
nak twitt .! malas , serabut jugak , nak tumbrl , wah wah , sangat memboringkan , so nak buwat ape lagy ?

ohhyeahh ?? HOMEWORK ? HAHA , tepat sekali kata anda , hehe , ayelah kan . homework !
wah ** , homework yeen belambak bak gunung , * yeke * ? , diam . HAHA .

okay lah sayangs semua , lebih baik ,yeens outing dulu dari cerita yerh , mau bikin kerja nih ,
byebye sayangs semua . selamat malam . takcare . xD


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • adakah ini yang patut saya terima dari awak ?
  • saya puasa .
  • saya sayangs CAMERON
  • pabila MANUSIA mula membenci saya
  • terima kasih teman
  • I'm Not Forget It
  • Will begin!
  • Kau Yang Punye Keee?
  • Doing Nothing At Homing?
  • Nak Mampus?Buang Tabiat?