ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
pabila MANUSIA mula membenci saya
Wednesday, July 6, 2011 • 2:57 AM • 0 comments
Heik semua .apa khabar hah ? lame tak update .Rindu pulak rasenya .
HAHA. ;'], korang benci saya kan ? yang GEDIK ni ,yang PERASAN BAGUS ni .
wahai manusia yang disayangi sekalian.
tolonglah dengar kata2ku ini .

''if korang benci saya sesangat kan,tolonglah maafkan diri saya yang lemah ini ,
mungkin secare tidak sengaja kelakuan saya yang melampau batas .bukan sengaja .
kenape nak besar-besarkan diri saya ni ? besar sangat kah salah saya ?
hanya kerna mengganggu ''ANDA,TEMAN ANDA,DAN DIE '' ?.
kerna itu aja kah ?
Ya allah .ampunkanlah dosaku  yang melampau ini.''
;']]

''tolonglah wahai manusia yang disayangi,maafkanlah diriku selama ini kerna telah menghancurkan hati anda semua .maafkan kesilapan diriku ini.''

''adakah saya mengganggu anda dan die selama ini sampai nak besar-besarkan masalah ini ? patutkah ??

ingat wahai manusia ,dengan satu perkataan ''DENDAM/BENCI terhadap sesiapa maka seksalah anda . ;']
ape kau pikir dunia ini milik kau ? semua bisa kau uruskan ? TIDAK !WAHAI MANUSIA .

saya masih ingat waktu anda berbuwat baik-baik depan saya .
dan saya masih ingat waktu anda mengatakan ''UNGKAPAN'' melampau kepada saya .
adakah itu sudah bikin haty anda puas dengan Memaki diriku ini ?

Bencilah saya ! makilah saya ! dendamilah saya ! seksalah saya ! sakitilah saya !.
biar puas hati anda dahulu barulah ''SENYUM RIANG DIHATI ANDA'' .
saya mahu melihatnya  wahai manusia .

''saya tiada niat untuk mengganggu kebahagiaan anda bersama-sama sesiapa pon .langsung tiada maksud .''

tidak apelah ,hidup anda .anda tanggungg ,hidup saya,saya tanggung ,.kan ??

baiklah TERIMA KASIH ATAS KEBENCIAN ITU  WAHAI MANUSIA .


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • terima kasih teman
  • I'm Not Forget It
  • Will begin!
  • Kau Yang Punye Keee?
  • Doing Nothing At Homing?
  • Nak Mampus?Buang Tabiat?
  • Pening VS kacau Bilau
  • Pathetic LOSER!
  • Bajet?
  • Walawekkk!