ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
terima kasih teman
Thursday, June 30, 2011 • 2:22 AM • 0 comments
wahai temanku.FARAH.ABNA.dan lain-lain sekalian.
Maafkanlah kesilapan diriku ini.kerna telah mengguris hatimu itu. :')

hanya dengan doa,ucapan sahaja yang saya bisa ucapkan untuk kauorang semua.
Mungkin pada sesaat yang telah tuhan tetapkan diri ini untuk tinggalkan kauorang semua.
Tolonglah,Senyum.Jangan pernah menangis hanya kerna saya yang lemah ini.
Ingat,janjy saya ialah.hanya ingin membuat kauorang senyum sampai hayatnya,


Demi Kau semua,Saya susah,.Demi kau semua.Saya mengaku saya yang salah.
Demi Kau semua,Saya lemah tak kuat.

ingat wahai temanku.hanya sesaat ini sahaja yang kubisa ..
jangan lah kau lupakan semua kenangan yang Pernah kite lalui sepanjang hayat kite ini.
So,saya harapkan pada semua temanku ini.
ingat saya,ingat senyum ;')
jangan sedih.jangan nangis,

Saya sentiasa ade dalam hati kauorang semua.saya ingat jasa kauorang,
saya ingat kenangan manis/pahit yang pernah kite lalui bersama.
SAYA TAK AKAN LEPASKAN KAUORANG HANYA KERNA SAYA TIADA HAYAT LAGI.
tak akan pernah.tak akan.~~

P:S/So.saya harapkan juga untuk semua yang membaca ini.Sentiasalah ingat teman,sentiase senyum.
hanya teman yang bisa kite lalui bersama.;')

SAYASAYANGSKAUORANG.*
ILOVEYOU.


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • I'm Not Forget It
  • Will begin!
  • Kau Yang Punye Keee?
  • Doing Nothing At Homing?
  • Nak Mampus?Buang Tabiat?
  • Pening VS kacau Bilau
  • Pathetic LOSER!
  • Bajet?
  • Walawekkk!
  • Saya Tak Perlukan Kalian Lagy