ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Saya Tak Perlukan Kalian Lagy
Friday, May 27, 2011 • 7:05 PM • 0 comments
Yeeee.
Saya Tahu Ape Yang Korang Nak Katekan Pada Saya.
Jangan risau Saya Tak Akan Ikut Cmpur Urusan Kalian,.
Okey.Saya Teruk!,Saya Nih Sangat Pendiam!,
Dalam Beberape Hary Nih Saya Selalu Tak Endahkan Kalian Kan?.
Tapy Kenape Saya Buwat Cmtuh?
Yeee!Saya Ade Sebab,
Kerna Kalian Lebih Pentingkan Hal2 Kalian,Saya??Saya Kawan Kalian Kan?
Why?,Asyik pasal Tut!Tut!Tut! Laaaaaa.Tit!Tit!Tit! Laaaa..
Baiklah,.Skunk Saya Paham.
Saya Ade Ke,Tak De ke,SAMA JE!!.
Hidup Ke Mati Ke.Kalian Peduli Ape kan?????!!

Saya Amat Menghargai Kalian Untuk Melupakan Saya Sampai Saya Mati Nanty*,
Saya Berterima Kasih Pada Kalian,:')
Terima Kasih Wahai Teman,.


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • Saya Bukan Orang Seperti Yang Kau Ckap
  • Study Time Now?!
  • Oh My......Exam!
  • Happy Teacher Day To You
  • BlaBlaBla**
  • Kawan Makan Kawan?Kawan Baik?
  • Jeng!Jeng!Jeng!
  • Pabila Hari Yang Kutunggu Dan Ditunggu
  • Jgn Duk Perasan Sorang2 Cam Berok
  • You make Me crazy?!