ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
saya puasa .
Thursday, July 14, 2011 • 3:51 AM • 0 comments
hyehye *, ape khabar ? long time yer . okay jom yeens bukak cerita .
sayangsayangs sekalian ,bagy perempuan aje nih yer ,anda dah ganti puasa tak ? DAH !? bagus nyeee ~~
yeens ? **** ,HAHAH .skarang nih ,yeens tengah puase la sayangs oii , well,time nih masih ingat taw,kalau tak ,
HABIS laaaa...HAHAH.(tak lawak ). -.- okay ''..

alahai ,if puase kat skoolah ,kan ade lah yang menggoda,tergoda,digoda,godaan . aishhh =-= ,
nih takley jadik nih ,dah perut bebunyi ''puurrrrrrr'' aje .aduyaiii ...mase balik pulak,ramai la yang minum air  OREN hah ,uishhhh,dah la sejuk ,manis ,sedap pulak tuh ,Grrrrrrrrrrrrr !!! tidakkkkkkkk ...Sabo jela .!


''Yeens,ingat kau tuh puase ,jangan pikirkan hal makanan ,minuman ,nnty batal kang ..''
Yerrrr,ingat ingat ingat ingat ** ,Hehehehe

Fuhh,skarang dah pukul 6.49 petang ,mtunggu lagy beberapa minit aje nih ,Sabo yeens ,sabo..**
jangan pikir hal makanan ,ingat * .YE SAYA INGAT .!

perghhh.perut yeens dah mula berpenyakit ,HAHA .so i have to go now, mau siap-siap bukak puase dulu ,
Byebye sayangsku semua .
Assalamualaikum * .Smile .Cerita ditutup .



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • saya sayangs CAMERON
  • pabila MANUSIA mula membenci saya
  • terima kasih teman
  • I'm Not Forget It
  • Will begin!
  • Kau Yang Punye Keee?
  • Doing Nothing At Homing?
  • Nak Mampus?Buang Tabiat?
  • Pening VS kacau Bilau
  • Pathetic LOSER!