ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Biggest Fan with Kak Fyna
Thursday, December 8, 2011 • 12:20 AM • 0 comments
Assalamualaikum . Hello . Slam sejantera . Bonjour adeptes :)
well , today i'm gonna write about My favourite women/lady with HIJAB . totally she's awesome !
Ohhmyyygodd . Fuhhhhh tarik nafas perlahan - lahan . hembus ~~~ :O

okay okay . i don't want to waste the time  . Because it so Important right ? Ohyeahh .
.
.
LOADING
.
.
.
Let me tell about her . :-
She's prettay , awesome , cool , cute with her Hijab and also make - up . woooohhh ! totally huh ?
\hihiks/ so Yeen mule minat Kak Fyna sejak bukak Youtube then ade toturial mcm mane nak pakai HIJAB 
so I CLICK then watch and learn . so lame2 Yeen suke tengok Kak Fyna kite nih . 
I'm biggest Fan with Kak Fyna . 

Pfrrtt , jangan salah anggap . I minat dia sebab dia terlalu cantik with HIJAB  not ---- okay ? -.-
Hahahaks , whatever ! so nak tengok macam mane Kak Fyna ni ? I show You . :)

LOADING 
.
.
.
.


haaaaaaa ? amacam ? cantik kan ? sumpah Yeen suke style Hijab Kak Fyna . wahahaha 
btw , I'm wanna to say thank you for the toturial HIJAB and the base of make - up . 
I learn it and enjoy it . xD so thank you so much my Prettay Lady

#psssstt ! this link of her toturial , so kalau nak tengok/nak belajar . tekan ni --Fyna Here!--
okay lha semua adeptes sekalian yang dikasihi . Yeen nak buat kerja . so baii later :)
Assalamualaikum .


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • My life . My business .
  • Akhirnya !
  • #Yuna , Hana Tajima , Maria Elena
  • I'm Back !
  • sayang Boyfie saya ,
  • #Auchhaakk :')
  • # CONTEST HIJAB PALING LAWA
  • #no title
  • Contest Blog Ter-Comel
  • #Why ?