ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
My life . My business .
Wednesday, December 7, 2011 • 7:04 PM • 0 comments




Assalamualaikum . Hello . Bonjour . Selamat sejahtera . :)
How are you today ? Fine ? okay ? better ? little bit ? I wish so .
well , I don't want to waste the Time so LOADING . . .

Ehem , ehem , ehem . test ! 123 ! . . Okay . I'm ready to storey .
Bismillahirrahmanirahim . huuuuuuu ~~ Awaks yang bernama al-manusia binti/bin al-manusia .
who are you to judge me ? who the Heck are you ? You thought you Perfect so much ?
Ohgreat . Hey ! Hey ! Hey ! sorry to say this . Shitto , kau ingat kau sape ? memang aku tak sempurna .
tapi itu hanya dimata kau . tapi dimata Allah s.w.t aku dan semua manusia termasuk KAU adalah cukup
.
.
.
SEMPURNA ~
okay ? Ingat di muke bumi ini , dimata kau dicipta sebagai manusia dari kalangan Adam & Hawa . 
well , masih nak tambah lagi kesempurnaa kau ? Ya Allah ! masih tak bersyukur ke ?
muke dah lawa , anggota badan dah cukup . ape lagi ? Oppppsss lupe mulut je kureng sikit kan ?
Ohoks ! :O memang lha susahkan ? sorry okay . Hidup kau tak pernah aku ikut campur aduk untuk jadikan
sebagai Nasi Lemak yang dijual kat Pasar tuh yang Enak tersangat-sangat tuh . 

kenapa pulak Hidup aku kau nak campur aduk nak jadikan sebagai nasi Kerabu ? ish ish ish .
ape kepelik sangat kau ni ? cer bersyukur sikit . aku dah baik okay . \wahaha/ 
ini lha manusia , aku kasi nasihat kata belagak ALIM . bapak kau aku nak belagak ! -.-
itu dah cukup aku sebagai manusia yang seharusnya saling tegur -menegur ape yang salah sesama kita .

hurm , aku malas nak bertekak dengan kau . bikin hati Panas ~ bikin serabut je ~ ahaks .
suke hati kau lha if nak campur aduk hidup aku . My Life My Business faham shitto ? 

#maaf if bahasa agak kureng menyenangkan untuk dibaca :') 
okay lha . disini saje luahan hati Yeen pada hari ni . so long So Goodbye . Assalamualaikum .



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • Akhirnya !
  • #Yuna , Hana Tajima , Maria Elena
  • I'm Back !
  • sayang Boyfie saya ,
  • #Auchhaakk :')
  • # CONTEST HIJAB PALING LAWA
  • #no title
  • Contest Blog Ter-Comel
  • #Why ?
  • #OhhTagGameAgain