ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
#Why ?
Saturday, November 5, 2011 • 7:45 AM • 0 comments
Assalamualaikum bloggie . 
malam nih , Yeen nak bercerita lha sikit tentang Manusia .
well , maybe korang nak tahu siapakah dia :] sorry! SECRET

dia ni , memang takley BLAH ! -..-
memang menjengkelkan . semua benda nak tahu tentang Yeen .
Hey stalkers/shitto  ! why you need to know ?
kau jangan bagi aku keluar PERKATAAN yang kurang ajar . 
Ya Allah ! kenapa dengan kau hah manusia ? 
apenya kurang kau ? apenya lebih aku ? apenya hebat aku ? apenya cantik aku ?
diri kau kurang keh ? 

hey stalkers/shitto . sorry your name too dirty !**
aku dah tak tahan dengan aku lagi . sampai bila ?
erh , sejak bila kau memandai nak korek PRIVACY aku ? 
kau tahu tak , berdosa ? Allah benci taw tak . masih tak bersyukur lagi keh ?
Allah s.w.t dah buat kau sempurna seperti mane diri aku . 
aku sangat bersyukur . :']

aku tak lebih , aku tak kurang . everything is okey . 
why need jealous with me ? why why why why ?? 
erghh , sumpah kau memang manusia yang tak bersyukur langsung !! . 
excuse me ? hey sister/brother/buddy/friend/bestie/ dengar sini ye .

selagi hidup aku dikandung nyawa . aku tetap aku .
selagi aku hidup PRIVATE aku tetap tertutup . 
selagi aku manusia , aku tetap bersyukur apa yang ada . 
so be who you want to be . not what others want to see .

ingat stalkers/shitto . selagi aku bersabar . aku tetap sabar . 
hidup aku , aku punye pasal !
hidup kau , kau punye pasal . ! asal kau bahagia ! -..- derh .
#if you still 'ganggu' hidup aku , kau memang nahas lah manusia . 

-Ya allah , ampunkanlah diriku . :']-

so I will watching you stalkers/shitto
sorry guys , keep your mouth from that messy word .
I'm so sorry ! :'] Yeen terlalu geram sekarang . dan terkeluar semua perkataan yang agak ---- tu .
so i have to go sleep . zzz bye .Assalamualaikum . 


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • #OhhTagGameAgain
  • Hot 'vs' Cold
  • #Tag Game by Girang (;
  • #Final Examination
  • #no 'tajuk'
  • Astanafirullahalazim ;'((
  • 저는 당신이 그리워요 !
  • SMILE (;
  • Nothing To display
  • #thank you !