ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
저는 당신이 그리워요 !
Thursday, October 27, 2011 • 2:00 AM • 0 comments
Assalamualaikum , Hello 안녕하세요 , नमस्ते , 您好




Fuhhh , semua bahasa Yeen try nak berkomunikasi bersama korang , HAHA  xD
if ade yang tak faham jugak ? -..- I'm sorry !! So how are you all ? okey ? not ? busy ? bored (Like me) .?
derhh , sekarang Cuti . Dah macam 1bulan cuti , Bored kan ? Aiyaaakkkk !! bored ? tak study ? tak kan FB jeee .


Eleleeekk , jangan marah Fan's Of Facebook , I'm just say it *peace* . 
nahhh ! Hambek kau ! kang cair tuhh , LALALA ... okey back to story :]]
저는 당신이 그리워요 !  ? Haaaaaaahhh ~ sape taw tuh ehem ehem ** , JENGJENG Mr S .
Ohoooooiiii , why ? maklum lah Crush Yeen . eeeeee -..- Shut up honey . 


walaupun takley jumpe Mr S nih , I sanggup tunggu nanty Ahad ni , nak tatap je muke die nanty . dari jauh pun takpe , asalkan tatap .
AHAHAK , sumpah Yeen ---- kan ? kan ? Ooiiii Yeen ingat Ahad ni jugak lah kau EXAM okey ! 
Grrrrr , pulak ~~~ kacau daun arh EXAM nih , (; 


apepun , Pray To me yeah . Hope Yeen boley buwat yang terbaik nanty . Insyaallah -Amin- . 
So I have to go now , Tarak idea . Assalamualaikum Chingu's  


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • SMILE (;
  • Nothing To display
  • #thank you !
  • #There's Nothing
  • I will telling you The truth
  • OhmyGucci
  • OhMyGod .
  • Bukan Fake !
  • Finally ! thank you .
  • I'm so crazy