ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
#There's Nothing
Friday, October 14, 2011 • 7:51 AM • 0 comments




Assalamualaikum , Ohooo It too late ? nehhh whateverlahh ~
But I'm still want POSTING right now xD . Totally About my crush . ;']
Ya Allah , Asal muke dye macam chinese BOY ? ^'^ Yeen suke taw . Auwwwrr !
Tepat pada jam 2.00 petang , Pada hari KHAMIS jugaklha , dye -CRUSH- tegur Yeen .
OhhhmyyyGucci , *dupdapdupdap* . memang TERecited that time . agak -..- jugak lha kut .
Dah lha time tu , muke Yeen memang takley BLAH . sooo DAMN to looks , sebab PENAT blaja .
HAHHAAA , tapi Time tu jugak lha CRUSH tegur . Abis semua KEPENATAN Yeen berambus :']]

Ya Allah , jantungku memang berdegup kencang . LikeRunningMarathon ** . xD sumpah ! memang Happy .
Dye BAIK ohhh , tak sombong . (not gatal sehhh) HEEEEE .... sampai sekarang Yeen maseh ingat TIME tuh
terlalu BERHARGA buwat Yeen #cehperasangile..

''Ohh Cruch , why you soo AMAZING to me ? You totally Gahhh ;']] . I wish you know this feeling .
#someday :\/ . apeapepon . Thanks for greeting me walaupun sekadar ''HYE AWAK :)'' dengan senyuman
manis awak tuh , saya SUKE ! ''

Soo that all For today . I want to Sleep with My Corby , DOMO . #I'mdonenow . :']] Baii 


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • I will telling you The truth
  • OhmyGucci
  • OhMyGod .
  • Bukan Fake !
  • Finally ! thank you .
  • I'm so crazy
  • Budak cute ? -,-
  • Pakailha dengan hati yang ikhlas
  • Famous ?
  • #Part 1