ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
take this note *
Friday, January 20, 2012 • 9:37 PM • 0 comments
Assalamualaikum . Helo . Salam sejahtera . (':
long time tak update kan ? sorry , Yeen agak busy sikit sekarang . 
so now , I don't have many time untuk merapu/merepek . so straight to the point okey ?

heyya , yes you * . kenapa kau blagak sangat ? sampai tahap beruk panjat pokok ? anderr~
aku tak faham dengan kau lha sayang . kawan/lawan/bangang? yang mane satu skarang ni ?
amboiiihh , mentang-mentang semua sayang kau , nak tunjuk HEROIN lha nih . .
WATLEK , WATDABA ! -..- sabo je Yeen oii ~~

aku tak kisah lha dengan KEPANDAIAN kau tuh .
sebab semua manusia bijak lagi bestari . except pandai tapi malas tuh (lain cerita okey) .
yang nih pandai tapi berlagak . opppss terasa lha tuh . memang patut kau terasa babe .
aku tak JEALOUS pun dengan kau . aku tahu sapa diri aku . so aku terima dengan seadanya
tapi engkau , cukup cukup cukup lha bangga gile sampai nak mampos .
Fine , aku manusia , kau manusia jugak . bukan nak 'jaga tepi kain kau' tapi ...

D E N G A R S I N I W A H A I S A Y A N G K U !!
sepandai-pandai mane sekali pun .
sebijak-bijak mane sekali pun .
setinggi mane ilmu kau sekali pun .
setebal mane buku otak kau sekali pun .
ingat ye , jangan pernah kedekut/perasaan/bangga/ ** sangat .

ilmu yang Allah bagi itu , bersyukur sudah lha .
tak payah lha nak cakap kat semua orang
'aku pandai ! ohh my gucci , ' :O wohhhh ~
#gedik lha babibubebo . paham ?!

[maafkan Yeen] bagi semua pembaca entry sekarang ni .
Ini hanyalah luahan isi hati Yeen saje . don't worry . It's not You . But * okay ?
:') i'm soooo sorry guys ,
i have to go now . Assalamualaikum semua . Bye :'* muah~


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • New Years ? News Personality ?
  • Ohoks ! My charming ~
  • We got Married !
  • Storey
  • :)
  • Tak jadi :O
  • Dear my blogwalkers + Followers
  • really sorry
  • Get Off !
  • Ditag lagi lagi .