ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Ohoks ! My charming ~
Thursday, December 29, 2011 • 4:22 AM • 0 comments
Assalamualaikum . Salam Satu Malaysia :)
Hey how are you ? Did you miss me ? -...-
prftt , cam sakai je minah ni * . 
Fine ~ forget it . ahahha :D

erh ? apasal dengan tajuk tuh ? Ohyeah ?
nak tahu ler tuh . pasal My charming lak tuh .



tadi dekat skolah , dy ada wohhh ~ dengan rambutnya ^^
adududu nak pengsan je . wait ...
well kiteorang hampir nak kene HANTUK sesama sebab dye jalan then I pass so I just like
':O ohhh !' xD lawak gile time tuh .
he's just smile then naik ke kelas . totally malu-malu kucing awrrrrr~
muke merah , ketap bibir . **
okey , Happy gile walaupun just jumpe MR CHINESE sy (crush) .

yeah , maybe kawan Yeen kata dy 'TAK PERFECT'
heyyyyaaa , excuse me girls , his my choice so ?
#None your business okay , muahaha

so I wait him (SELASA) ni . wohoooo xD
okay lha , I got to go . Kbaii Assalamualaikum awaks .


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • We got Married !
  • Storey
  • :)
  • Tak jadi :O
  • Dear my blogwalkers + Followers
  • really sorry
  • Get Off !
  • Ditag lagi lagi .
  • LabiYou lha :*
  • Ya allah ! lagi lagi bergaduh