ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
Ya allah!ya rahman!
Wednesday, March 30, 2011 • 2:06 AM • 0 comments
astanafirullahhala'zim,
kenape lah manusia ini,
mengapa nk cakap bukan2 tentang ALLAH KITE,NABI KITE,
ya allah!ya rahman,
ape nih?
dah la maki2 tuhan!ape lagy yg teruk ialah,MAKI NABI!
astanafirullahhala'zim,
subhanallah,subhanallah,
try korang bace nih,
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kata'y kalo menghina si muhammad akan kena asab dari awloh swt, aku gak kenapa2 tu, kan dia itu bukan seorg utusan tuhan Muhammad utusan syetan!!! ( Yg dajal itu Muhammad)
Yeee kasian ya sama pengikut2 Nabi palsu, kok jdi sewot amat si sama aku, apa yg aku tulis tu benar, Muhammad itu bukan nabi..........
 
Hahaha kasian buangat para pengikut ajaran Muhammad kayak kebakar jenggot aja, ada kebakaran akulah ( Jasmine slalu hepi )..
 inilah manusia yg zalim!
inilah dye,
korang tgok muke cm baik ann,
but try tgok rantai dye,
fuhh.,sah2 org bukan islam,
tpy,jgn lah,KUTUk Nabi.Allah,Dan Islam ,

ya allah,kenape lah.,
masih ada manusia begini?



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • Pergh!
  • WTF??
  • Bodo!!
  • Alahai! T__T
  • Why do you sooo.........???
  • hujan,hujan,xD
  • Cukup Sekali,
  • Jom,jom,jom!
  • Demam!demam!
  • Really want it,xD