ABOUT ENTRY LINKS TWITER BLOGSKIN
kesalahan berulang
Thursday, January 6, 2011 • 2:19 AM • 0 comments
pernah terdetik dalam haty ku ini,kenapa aku harus melalui jalan yang sama??
sukar kah untuk aku berjatya!!!
mungkin inilah pembalasan buat diriku....bukan aku kehendaki untuk melakukan kesilapan ini..
bukan aku tidak berfikir banyank kaly...tapy ni lah jalan penyelesaiannya..

maafkan aku jika ada diantara kesalahanku ni,melibatkan dengan org2 yg rapat yg berada di sekelilingku....sudah aku berusaha untuk menjaga haty tersebut!!!namun,
kesalahan itu sering diulang...
membuat aku semakin sukar untuk meninggalkan kesilapanku...
jika masa boley diputarkan kembaly...akan aku pastykan aku xkan mulakan kesilapan ni..
jangan arap kesilapan ni akan bermaharajarela dalam diriku..
argghhh!!!tolonglah aku keluar dary belenggu ini!!1


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , im from Malaysia. my birth date 10/05/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

"STAND FOR THE SILENTS"

BLOG ARCHIVE;

  • happy nEW year
  • jaga metabolisme tubuh
  • cantek walau STRES!!!
  • aku tenang!!